.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان    شهری(شورای شهر)  و مدیریت اجرایی  (شهرداری)  می باشد که  تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد . پیوست های فرهنگی و زیبایی شناسی اجتماعی اکسیژن پروژه های عمرانی
شمال نیوز : مدیریت شهری ، مثلثی متشکل از شهروندان، پارلمان شهری(شورای شهر) و مدیریت اجرایی (شهرداری) می باشد که تعامل و هماهنگی این سه رکن می تواند ، توسعه پایدار‌ِ شهری را بر اساس آمایش سرزمینیِ محله محور, به دنبال داشته باشد .(ادامه)
حضور افغان‌ها در بازار کار ایران، به نفع کارفرمایان و به زیان کارگران غیرماهر ایرانی است و این امر موجب شده هزاران فرصت شغلی از جوانان ایرانی سلب و به کارگران افغان اختصاص یابد.

لزوم ساماندهي حضور اتباع خارجي در كشور(ديدگاه)
حضور افغان‌ها در بازار کار ایران، به نفع کارفرمایان و به زیان کارگران غیرماهر ایرانی است و این امر موجب شده هزاران فرصت شغلی از جوانان ایرانی سلب و به کارگران افغان اختصاص یابد. (ادامه)
همایش تجلیل از مقام كارگر درشركت صنایع چوب و كاغذ مازندران
(ادامه)
 شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند /  خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/  آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود 

در جلسه شورای شهر ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: احداث 23 کیلومتر کانال هدایت آب های سطحی / شهرداری ها حال و روز خوبی ندارند / خسارات ناشي از سيل تنها به دوش شهرداري نباشد/ آغاز بازسازی مركز تخصصي دياليز / ظاهرا برخي با تيم داري شهرداري ميانه خوبي ندارند/ روز مازندران فقط به يك نام خلاصه نشود (ادامه)
محسن هاشمی: دانشگاه آزاد نفتی نیست
دانشگاه آزاد هیچ وابستگی به نفت ندارد و به همین دلیل یکی از مهم ترین تحولات در آموزش عالی کشور در دهه های گذشته به شمار می‌رود. اين دانشگاه در تمام نقاط کشور و حتی در شهرهای کوچک هم حضور دارد. در نتیجه آموزش عالی کشور با اين دانشگاه بدون اتکا به درآمد نفت به جایگاه مناسب خود رسیده(ادامه)
1.5سال روحانی از 8سال احمدی‌نژاد جلو زد!
(ادامه)
شمال نیوز : اسد که پیش تر دارای سابقه مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران بوده، به عنوان نخستین فرماندار بابلسر در دولت تدبیر و امید مدیریت ارشد خود را در این شهرستان آغاز نمود .... اولین فرماندار دولت تدبیر و امید در بابلسر معرفی شد
شمال نیوز : اسد که پیش تر دارای سابقه مدیرکلی راه و شهرسازی مازندران بوده، به عنوان نخستین فرماندار بابلسر در دولت تدبیر و امید مدیریت ارشد خود را در این شهرستان آغاز نمود ....(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های پنجشنبه
(ادامه)
پرده برداری از تخلف بزرگ 22 میلیارد دلاری
(ادامه)
سرنوشت رژیم حقوقی دریای خزر مهمترین پرسشی است که این روزها در آستانه حضور دولتهای همسايه حاشیه دریای خزر كه برای نشست كنوانسيون رامسر به كشورمان مسافرت مي كنند، افکار جستجوگر ایرانی را به خود مشغول مي نمايد.
منافع ايران در خزر‌ آزمون ديگري براي ديپلماسي دولت روحاني
سرنوشت رژیم حقوقی دریای خزر مهمترین پرسشی است که این روزها در آستانه حضور دولتهای همسايه حاشیه دریای خزر كه برای نشست كنوانسيون رامسر به كشورمان مسافرت مي كنند، افکار جستجوگر ایرانی را به خود مشغول مي نمايد. (ادامه)
مهمترین عناوین روزنازمه های دوشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
به بهانه اكران فيلم "هيس ...دخترها فرياد نمي زنند" روزگار تلخ كودكي"شيرين"!(يادداشت)
به بهانه اكران فيلم "هيس ...دخترها فرياد نمي زنند"(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه‌های دوشنبه
(ادامه)
دعوت از هاشمي وضع را بدتر مي‌کند
(ادامه)
مهرداد ابراهيمي خزر و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران(ديدگاه)
مهرداد ابراهيمي(ادامه)
به دولت ائتلافي نياز داريم نه دولت وحدت ملی
(ادامه)
هيچ مشکل امنيتي در تهران گزارش نشده
(ادامه)
اخبار پليس مازندران در هفته اي كه گذشت
(ادامه)
احتمال عزل مرتضوی با حکم دیوان
(ادامه)
مفسدان اقتصادي هنوز جولان مي دهند
(ادامه)
جزییات تازه از دیدار هاشمی و آیةالله سیستانی
(ادامه)
پرونده‌هاي قضايي در وضعيت هشدار
(ادامه)
بانک ‌مرکزی پاسخ داد؛جهرمی متاسف شد
(ادامه)
می خواستیم ترور کنیم خود ملک عبدالله را می زدیم
(ادامه)
هادی ابراهیمی با اشاره به ظرفيت بالاي توليدات بخش كشاورزي استان و نقش آن در تامين و امنيت مواد غذايي كشور ، گفت: آمادگي داريم تا ساختمان وزارت جهاد كشاورزي به مازندران منتقل شود. انتقال ساختمان وزارت جهاد كشاورزي به مازندران
هادی ابراهیمی با اشاره به ظرفيت بالاي توليدات بخش كشاورزي استان و نقش آن در تامين و امنيت مواد غذايي كشور ، گفت: آمادگي داريم تا ساختمان وزارت جهاد كشاورزي به مازندران منتقل شود.(ادامه)
در این دیار ما رنجی مضاعف بر دوش ما جوانان هست./ امروز خیلی از این جوونای ما به خاطر نا ملایمتی و بی کفایتی برخی مدیران شهری به اعتیاد و فساد و کارهای...



کاش می شد به درد و دل ما جوانان ساروی هم گوش میدادید!
در این دیار ما رنجی مضاعف بر دوش ما جوانان هست./ امروز خیلی از این جوونای ما به خاطر نا ملایمتی و بی کفایتی برخی مدیران شهری به اعتیاد و فساد و کارهای... (ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)
گزيده سرمقاله‌ روزنامه‌هاي صبح امروز
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.